עורך דין לדיני ביטוח:

משרדנו מתמחה בין השאר בתחום דיני הביטוח על כלל הנגזרות הקיימות בו. במסגרת הטיפול המקצועי שניתן ללקוחות אשר עברו אירוע ביטוחי (האירוע בגינו מתבקש פיצוי) מורכב עבור הלקוח פרופיל פיצויים, ניתוח היקפי הפיצוי, התאמה רפואית לנזק שנגרם ואיתור מקורות פיצוי נוספים (שכן פעמים רבות ישנם מספר ביטוחים החלים על המבוטח ללא ידיעתו).

בין השאר מתמחה משרדנו בתחומי הביטוח הבאים:

תביעות מסוג תאונות אישיות:

במציאות החיים פעמים רבות אנשים נקלעים למצבים של תאונות עבודה או תאונות אישיות. משפטית, תאונת עבודה מוגדרת כתאונה שהתרחשה או במקום העבודה או בהקשר של פעולות הקשורות לעבודה (כמו נסיעה מטעם העבודה, הרמת משקלים, יום גיבוש וכיו"ב). תאונה אישית מוגדרת כתאונה המתרחשת בפעילות יום יומית של מבוטח כמו תאונה במסגרת טיול משפחתי, תאונה בבית המגורים , תאונה בזמן חופשה בארץ או בחו"ל וכיו"ב.

חברות הביטוח, בצורה מגמתית, פועלות על מנת שלא לפצות את ציבור המבוטחים ופעמים רבות יציעו פיצוי קטן וסמלי או בכלל יסרבו לפצות את המבוטח.

משרדנו שהינו בעל וותק מקצועי של 15 שנים וניסיון רב שנים של טיפול וניהול תביעות בעולם הביטוחים, מתמחה בענף זה וידע להשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר. במידה וקיבלתם סירוב לפיצוי מחברת הביטוח או שהפיצוי שהוצע לכם אינו תואם את הנזק שנגרם לכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לבדיקה חינם של זכיותיכם ובירור הפיצוי המגיע לכם.

תביעות ביטוח מסוג ועדי בתים משותפים:

תאונות המתרחשות במסגרת המרחב הציבורי של בתים משותפים, כמו כניסה לבניין, תאונה במעלית או בחדר המדרגות של הבניין לרוב מקימות זכות לפיצוים במסגרת פוליסת ביטוח ועדי בתים משותפים. מדובר בפוליסת רחבות עם מנגנון פיצוי משמעותי (באחוזי נכות גבוהים רף הפיצוי יכול לעבור את מיליון הש"ח פיצוי לנפגע)  ועל כן, אדם שנפצע במסגרת פעולה זו או אחרת בבניין משותף יהיה זכאי לפיצוי משמעותי עקב התאונה.

תאונות מסוג תאונות עבודה:

תאונת עבודה הינה כידוע תאונה שאירעה בסביבת העבודה או בזיקה למקום העבודה (כמו נסיעת עבודה, יום כיף עובדים, פגישה מחוץ למשרד, כנס, נופש עובדים וכיו"ב). אנשים אינם מודעים לכך כי ללא קשר לשאלת הסיבה לתאונה, יהיה העובד זכאי לפיצוי משמעותי באמצעות חברת הביטוח של מקום העבודה. כך למשל, פעילות ספורט במקום העבודה שבגינה נפצע עובד, תוכר כתאונת עבודה. במקרים אחרים וחמורים יותר, גם מצב בריאותי אישי של העובד יוכר כתאונת עבודה (למשל התקף לב במקום העבודה או מחלה שהתפתחה בגלל העבודה) בתנאי כי האירוע הבריאותי התרחש במקום העבודה. פיצויים עקב תאונת עבודה הינם הפיצויים הגבוהים ביותר שמבוטח יכול לקבל ולכן מומלץ כי הנושא יטופל על ידי איש  מקצוע ברמה גבוהה על מנת להבטיח את הפיצוי האופטימלי שניתן לקבל.

חברות הביטוח, בצורה מגמתית, פועלות על מנת שלא לפצות את ציבור המבוטחים ופעמים רבות יציעו פיצוי קטן וסמלי או בכלל יסרבו לפצות את המבוטח.

משרדנו שהינו בעל וותק מקצועי של 15 שנים וניסיון רב שנים של טיפול וניהול תביעות בעולם הביטוחים, מתמחה בענף זה וידע להשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר. במידה וקיבלתם סירוב לפיצוי מחברת הביטוח או שהפיצוי שהוצע לכם אינו תואם את הנזק שנגרם לכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לבדיקה חינם של זכיותיכם ובירור הפיצוי המגיע לכם.

תביעות מסוג ביטוחי חיים:

למרבה הצער, חברות הביטוח החלו בשנים האחרונות להקשות על בני משפחה המבקשים לממש את פוליסות ביטוחי החיים לאחר מקרה פטירה. לרוב מדובר בפוליסות הכוללות פיצוי חד פעמי גבוה מאוד לטובת בני המשפחה (לרוב בני זוג או צאצאים) ועל כן חברות הביטוח מקשות מאוד על מימוש הפוליסה ולרוב בני המשפחה יאלצו לפנות לבית המשפט על מנת לממש את הפוליסה. במקרים אילו מומלץ במיוחד

להיוועץ עם עורך דין הבקיא בתחום זה, מכיר את סוגי הביטוח השונים ואת מנגנוני השיפוי של הפוליסה וכן מתמחה ברגולציה המורכבת של ענף הביטוח.

למשרדנו ניסיון מקצועי רב בטיפול בתביעות מסוג זה והצלחות רבות בהסדרת פיצוי לבני המשפחה הזכאים לפיצוי בגין האירוע.

תביעות מסוג ביטוח סיעוד:

למרבה הצער, גם במקרים רגישים של מצב בריאותי נוהגות חברות הביטוח השונות להקשות על מבוטחים במימוש זכיותיהם, לרוב במסגרת טענה לאי מיצוי תקופת אכשרה או טענות הנוגעות למצב בריאותי קודם (טרם שהמובטח רכש את פוליסת הביטוח). משרדנו הינו בעל ידע רב בתחום זה ונעזר בצוות רפואי וותיק ומקצועי על מנת ללוות את הלקוחות ולסייע להם לקבל את זכיותיהם מול חברות הביטוח.

תביעות מסוג ביטוח בריאות:

המציאות מלמדת כי מבוטחים רבים נדרשים לממש את פוליסות הביטוח שברשותם בהתקיים אירוע בריאותי חריג. חברות הביטוח מערימות קשיים רבים במסגרת בדיקות הזכאות ופעמים רבות המבוטח נדרש לבצע סדרת בדיקות אצל רופאים העובדים עבור חברות הביטוח והמשמעות היא כי בחלק גדול מהמקרים המבוטחים יקבלו זכאות חלקית או כי תישלל זכאותם לפיצוי או גמלה חודשית. משרדנו הינו בעל ידע רב בתחום זה ונעזר בצוות רפואי וותיק ומקצועי על מנת ללוות את הלקוחות ולסייע להם לקבל את זכיותיהם מול חברות הביטוח.

תביעות מסוג ביטוח דירקטורים:

תביעות ייחודיות אילו עוסקות בבעלי תפקיד בחברה פרטית או ציבורית אשר במסגרתם תפקידם הבכיר נדרשים לממן עלויות הליך משפטי או נדרשים לשלם לבעלי דין במסגרת חבות אישית.  על מנת לממש אופטימלית פוליסה מסוג זה רצוי להיוועץ בעורך דין מומחה המכיר את הענף הביטוחי ואת רבדי הביטוח השונים שכן היקף הזכאות והתשלומים משתנה מחברה לחברה ומפוליסה לפוליסה.

תביעות מסוג ביטוח רכוש ועסק:

פוליסות אילו מתאפיינות בהקניית רובד ביטוחי לבתי עסק במסגרת מצבים שונים כגון נזק לעסק (עקב שריפה או אסון טבע וכיו"ב), אובדן רווחים, נזק מבנה ונזק לרכוש או סחורה אשר בבעלות בית העסק.  על מנת לממש אופטימלית פוליסה מסוג זה רצוי להיוועץ בעורך דין מומחה המכיר את הענף הביטוחי ואת רבדי הביטוח השונים שכן היקף הזכאות והתשלומים משתנה מחברה לחברה ומפוליסה לפוליסה.

הנכם מזומנים לפנות למשרדנו להתייעצות ובדיקה של בדיקת היקף זכיותיכם מול חברת הביטוח. 

פורטל-משכנתאות (1)