תביעות פינוי מדירה:

בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם נאלצים להגיע לבתי המשפט במקרים בהם דיירים המתגוררים בשכירות הפסיקו לשלם את דמי השכירות השוטפים או מסרבים לפנות את הנכס כאשר תמה תקופת השכירות.

עד לפני מספר שנים היה קושי גדול בפינוי דייר סרבן ולרוב הליך משפטי היה מתנהל מעל שנה, תקופה במסגרתה הדייר המשיך להחזיק בנכס ללא תשלום כלשהו לטובת השכירות. עתה, בעקבות תיקון לחוק מתאפשר פינוי מהיר של דיירים סרבנים ובמקרים מתאימים ניתן יהיה לפנות את הדייר תוך מספר שבועות ואף לקבל פיצוי כספי מלא בגין תקופת הפלישה ואי הפינוי.

מה ניתן לעשות כאשר מתעוררות בעיות מול הדייר ותשלומי השכירות החודשיים נעצרו?

  • בראש ובראשנה להתייעץ עם עו"ד לגבי האפשרויות השונות שעומדות לכם כבעלי הבית. יש לקחת בחשבון שלרוב יהיה ניתן לנקוט בהליך הוצאה לפועל כנגד הדייר או בתביעת פינוי בבית המשפט השלום. לכל מסלול יתרונות וחסרונות ועו"ד טוב הוא הכתובת לבחירת המסלול הטוב ביותר שיפצה אתכם בצורה מיטבית.
  • פעמים רבות מכתב התראה משפטי יכול להספיק על מנת לפתור את הסכסוך מול הדייר. מדובר בפתרון זול ויעיל שימנע מכם להגיע לבית משפט.
  • בירור הסיבה מול הדייר מדוע הופסק תשלום דמי השכירות ו/או מדוע הוא מסרב להתפנות. מידע זה הינו חשוב ויכול להשפיע על אופן הפינוי וקבלת הפיצוי.
  • פנייה לערב במידה וישנו ערב לחוזה השכירות. בהתאם לחוק הערבות התשכ"ז- 1967, ישנה חובה להודיע לערב כי הדייר הפסיק את התשלומים או מסרב להתפנות ועל כן הערב עצמו חשוף להליך משפטי גם כן.
  • בירור כתובת הדייר הרשומה במשרד הפנים. באמצעות שאילתה פשוטה תוכלו לקבל את המידע על הכתובת הדייר הרשומה במשרד הפנים. כתובת זו הינו הכרחית לצורך ניהול הליך הוצאה לפועל ומומלץ להצטייד במידע זה מראש על מנת לזרז את הליך הפינוי.

משרדנו טיפל בהצלחה בעשרות תיקים בתחום זה והינו בעל ידע ומומחיות מיוחדת בתחום ההוצאה לפועל. עו"ד שוורץ משמש כיום כחבר בפורום הוצאה לפועל של לשכת עורכי הדין וכן כמנהל פורום משפטי בתחום זה באתר הפורומים הישראלי (www.lawforums.co.il).

במידה ונתקלתם בבעיה עם דייר סרבן פינוי או באי תשלומי השכירות הינם מזומנים לעמוד בקשר עם משרדנו. לאור דחיפות הנושא עבור בעלי נכסים אנו מתחייבים לטיפול מהיר ומיידי לאחר קבלת הפנייה.

לתיאום תיאום פגישה ובירורים ניתן לעמוד עימנו בקשר באמצעות הטופס הפנייה באתר (מענה תוך 4 שעות מרגע קבלת הפנייה)  או ליצור קשר עם עוה"ד אריאל שוורץ בטלפון: 052-6477990 או  03-9590969.