עורך דין דיני עבודה:

למשרדנו מומחיות מיוחדת בתחום משפט העבודה וניסיון מצטבר של ניהול מאות תיקים בתחום זה. במסגרת שירות זה המשרד מספק שירותים הן למעסיקים והן לעובדים.

היום יותר מתמיד סביבת העבודה הינה מקום משמעותי בחיי העובדים. הן לאור השעות הרבות המושקעות בעבודה על בסיס יום יומי והן לאור החשיבות הכלכלית והחברתית של מקום העבודה. מנגד, ישראל הינה אחת המדינות המעניקות לעובדים זכויות מצומצות יחסית במקום העבודה בייחס למדינות ה-O.E.C.D. לאור מציאות זו נוצר מצב בו העובדים אינם מודעים כלל לזכיותיהם או שהמעסיקים אינם מקפידים ביישום הזכויות בהתאם לחוק ולפסיקה.

מסיבות שונות עובדים חשופים להפרת זכויותיהם או לאי מיצוי זכיותיהם במקום העבודה. למשרד עוה"ד אריאל שוורץ ידע מיוחד בתחום משפט העבודה והמשרד מטפל במגוון תיקים שונים בתחום זה לרבות ליווי עובדים בהליכי שימוע בפני מעסיקים, זכויות עובדי מדינה בהתאם לתקנון שירות המדינה, הרעת תנאים, פיטורין שלא כדין, אפליה במקום עבודה, זכויות עובדי קבלן, עובדים זרים, היתרי עבודה, פגיעה בזכויות נשים הנמצאות בהליכי פוריות, שמירת הריון או פגיעה במקום העבודה לאחר חזרה מחופשת לידה. המשרד מלווה בנוסף תיקי עבודה העוסקים באפלייה מחמת גיל, נטייה מינית ושוני מגזרי.

דוגמאות לתביעות שנוהלו על ידי המשרד:

  • יצוג עובד בחברת הייטק שפוטר ללא קבלת זכויות על רקע חילופי הנהלה. בתום ההליך העובד קיבל את מלוא זכיותיו ועל המעסיק הושתו פיצויים נוספים לטובת העובד.
  • יצוג עובד קבלן בתביעה להשוואת תנאים בייחס לעובדי מדינה. ההליך הסתיים בפשרה כספית לטובת העובד וקבלת זכויות סוציאליות.
  • יצוג עובדת בהליך של תביעה כנגד המעסיק על רקע ניצול יחסי מרות וכפיית העובדת למערכת יחסים. ההליך הסתיים בהגשת תביעה ופיצוי של עשרות אלפי שקלים לעובדת.
  • יצוג עובד ישראל שהועסק בחברת פיתוח בחו"ל. העובד פוטר לאלתר על רקע הפרת משמעת שלא נבדקה. בסיוע המשרד ובירור נוסף התברר כי הפרת המשמעת לא נבדקה בהתאם לדין והעובד סיים את העסקתו תוך קבלת פיצויים משמעותיים לטובתו וקבלת הטבות נוספות במסגרת מימוש אופציות.
  • יצוג קבוצת עובדים בתחום ההיטק על רקע פיטורין שלא כדין ואי תשלום שכר עבודה. במקרה זה המשרד יצג קבוצת עובדים שלא שולם להם שכר עבודה תקופה ממושכת כן אופציות בחברה לא מומשו לטובת העובדים. ההליך הסתיים בפסק דין לטובת העובדים ופיצוי מלא של זכויות העובדים מול המעסיק.

למשרדנו ידע מצטבר של מעל עשור בניהול תיקים בכלל הערכאות השונות. אנו מתחייבים לליווי מלא של הלקוח במסגרת ההליך, שקיפות מלאה לגבי אופן ניהול התיק ובחירת מסלול תביעה מותאם ללקוח. טרם הגשת תביעה משרדנו מבצע מחקר מקיף ומתעדכן בכלל המגמות והפסיקות החדשות על מנת להגדיל את סיכויי התביעה וקבלת פיצוי מוגדל לטובת הלקוח.

עורך דין אריאל שוורץ, מנהל המשרד, הינו עו"ד בעל ותק מקצועי של 12 שנים בשוק עריכת  הדין. עוה"ד שוורץ עבד בין השאר בתפקיד מנהל תחום  בבית המשפט העליון וממונה מחוז מטעם לשכת עורכי הדין בישראל. בתפקידיו השונים ניהל עוה"ד שוורץ תיקים רבים בתחום משפט העבודה וליווה תיקים תקדימיים בתחום זה. המשרד מתחייב לייחס אישי והשקעה מלאה בכל לקוח תוך זמינות גבוהה ומתן פתרון לכל סוגיה המתעוררת בליווי ההליך.

צפו בעורך הדין אריאל שוורץ מתראיין באולפן של אדי סוברי בסוגיית התעמרות בעבודה.

 

לתיאום תיאום פגישה ובירורים ניתן לעמוד עימנו בקשר באמצעות הטופס הפנייה המצורף (מענה תוך יום עבודה מרגע קבלת הפנייה)  או ליצור קשר עם עוה"ד שוורץ בטלפון: 052-6477990